اجرای پروژه‌های گردشگری اردبیل با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: توسعه پروژه‌های گردشگری استان با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری انجام می‌شود که نشان دهنده حرکت رو به جلو گردشگری اردبیل است.

به گزارش گشت و گذارنیوز، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با مسوولان بانک گردشگری با اشاره به در حال اجرا بودن قریب به ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ همتی در این پروژه‌ها انجام می‌شود و نشان دهنده حرکت رو به جلوی گردشگری استان است.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری اردبیل با توجه به پتانسیل‌های موجود بانک‌های عامل باید فعالیت ویژه‌ای داشته باشند، گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: موافقت اصولی بی‌نام برای مناطق و پروژه‌های مستعد در استان صادر شده است که بانک عامل می‌تواند راسا یا با مشارکت سرمایه‌گذاران در این موارد فعالیت کند.

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین مطابق توافقات اولیه به دست آمده تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان با بانک مورد نظر در راستای همکاری‌های بیشتر و تعریف ساز و کارهای حمایتی تفاهم‌نامه امضا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف استفاده از ظرفیت‌های مجموعه‌های گردشگری استان و منابع بانک گردشگری برای رونق و توسعه این صنعت خواهد بود.

منبع مهر