انتشار فراخوان بخش فرهنگی و هنری هشتمین جشنواره مدولباس فجر
فراخوان بخش فرهنگی و هنری هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر با هدف استفاده از ظرفیتهای فرهنگی و هنری برای ارتقا حوزه مدولباس منتشر شد. به گزارش گشت و گذار به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این بخش جشنواره مد و لباس فجر به منظور […]
فراخوان بخش فرهنگی و هنری هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر با هدف استفاده از ظرفیتهای فرهنگی و هنری برای ارتقا حوزه مدولباس منتشر شد.
به گزارش گشت و گذار به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این بخش جشنواره مد و لباس فجر به منظور استفاده از ظرفیت آثار فرهنگی و هنری در فرهنگسازی و ارتقاء دانش و بینش حوزه مد و لباس، مسابقات و برنامه هایی را در قالب کمیته فرهنگی و هنری جشنواره فراخوان خود را اعلام کرد.
فراخوان بخشهای رقابتی جشنواره، به شرح ذیل است.
بخشهای نمایشگاهی و نشستهای آموزشی کمیته متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد:
مسابقه بین المللی فیلم کوتاه مد و لباس
– شرکت کنندگان ایرانی و غیر ایرانی باید به تحصیل در یکی از مقاطع دانشگاهی مشغول به تحصیل باشند.
– در این جشنواره فیلمهایی پذیرفته میشود که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به یکی از جنبههای اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی حوزه مد و لباس مربوط باشند.
– فیلمها محدودیت ژانر، نوع ساخت و تکنیک ندارند.
– مدت زمان هر فیلم نباید از ۳۰ دقیقه بیشتر باشد.
– ساخت فیلمها مربوط به ۵ سال گذشته تاکنون باشد.
– آثار پذیرفته شده در جشنواره به نمایش درمیآیند.
– فیلمهای پذیرفته شده ایرانی و خارجی گواهی رسمی پذیرش دریافت میکنند.
– فیلمهای ایرانی رتبه اول تا سوم جوایزی دریافت میکنند.
مسابقه آثار تبلیغی مد و لباس
– مسابقه محدود به آثار تبلیغی محصولات مد و لباس ایرانی و دارای مجوز خواهد بود.
– آثار تبلیغی هر برند به صورت مجموعه داوری خواهد شد و جشنواره از پذیرش تک آثار معذور است.
– مسابقه شامل انواع آثار تبلیغی همچون (آرم، عکس، بروشور، کاتالوگ، پوستر، آگهیهای مطبوعاتی، آگهی های شهری و …) خواهد بود.
– آثار برگزیده در جشنواره به نمایش گذاشته میشود.
– به رتبههای اول تا سوم جوایزی پرداخت خواهد شد. این جایزه به مدیر هنری موسسه که رسماً از سوی موسسه معرفی خواهد شد، تعلق میگیرد.
سایتها و شبکههای مجازی مد و لباس
– سایتها و شبکههای مجازی ایرانی دارای مجوز که در حوزه مد و لباس فعال هستند میتوانند در این بخش شرکت کنند.
– به سایتها و شبکههای برگزیده در جشنواره غرفه تعلق خواهد گرفت.
– به مدیران سایتها و شبکههای برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.
– مهلت ارسال آثار در هر سه بخش تا پایان دیماه ۱۳۹۷ است.
– علاقمندان به شرکت باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
ارسال دیدگاه