مسافران به تخلفات بعضی رانندگان اتوبوس های رویال سفر اعتراض کردند

رانندگی نامناسب و سایر تخلفات بعضی از رانندگان اتوبوس های شرکت رویال سفر موجب اعتراض مسافران شده و لازم است مدیران این شرکت ضمن پاسخگویی به این انتقادات، نظارت خود را بر ناوگان خود افزایش دهند.

به گزارش گشت و گذار نیوز: تخلفات برخی رانندگان اتوبوس موضوع تازه ای نیست و پلیس راهور نیز از مردم درخواست کرده است که تخلفات رانندگی را با دوربین های موبایل خود ثبت و به پلیس گزارش کنند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

رانندگان متخلف باید بدانند در دوره ای زندگی می کنیم که گزارش تخلفات آنها به سرعت رسانه ای می شود و باید پاسخگوی هر گونه تخلف و رفتار نامناسب یا رانندگی خطرناک خود باشند.

اخیرا گزارش های فراوانی از سوی مخاطبان و مسافران از طریق تماس تلفنی به تین نیوز رسیده که از رانندگی پرخطر و سایر تخلفات برخی رانندگان اتوبوس شرکت رویال سفر حکایت دارد. به عنوان مثال تعدادی از مسافران اتوبوس اصفهان به مقصد تهران شرکت رویال سفر در روز جمعه ساعت 9:30 صبح، در تماس با تین نیوز اظهار کرده اند شاهد رانندگی نامتعادل و پرخطر راننده این اتوبوس بوده اند.

به گفته این مسافران، راننده این اتوبوس – که شماره پلاک آن در تحریریه تین نیوز محفوظ است – مسافران خود را به جای پیاده کردن در محل تعیین شده و سکوهای تعبیه شده در ترمینال جنوب و ترمینال شرق، در محلی دورتر پیاده کرده و اسباب ناراحتی و زحمت آنها را فراهم کرده است.

ما به عنوان پربازدیدترین رسانه تخصصی صنعت حمل و نقل همواره حامی حقوق مسافران است و ضمن احترام به رانندگان زحمتکشی که با رانندگی صحیح و رعایت اخلاق حرفه ای موجب رضایت مسافران را فراهم می آورند، خواستار پاسخگویی شرکت رویال سفر به اعتراضات مطرح شده و نظارت بیشتر این شرکت بر رانندگان ناوگان خود است.

منبع: تین نیوز