نشست «اهمیت شکست در برندسازی» برگزار میشود
اولین نشست نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی روز پنجشنبه ۶ خرداد با موضوع «اهمیت شکست در برندسازی» و با حضور موسس و مدیر برند ویزلند برگزار میشود. به گزارش گشت و گذار، با توجه به هدف توانمندسازی دانشجویان دختر که یکی از اهداف اصلی برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایعدستی است، […]

اولین نشست نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی روز پنجشنبه ۶ خرداد با موضوع «اهمیت شکست در برندسازی» و با حضور موسس و مدیر برند ویزلند برگزار میشود.
به گزارش گشت و گذار، با توجه به هدف توانمندسازی دانشجویان دختر که یکی از اهداف اصلی برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایعدستی است، دبیرخانه این رویداد در نظر دارد نشستهایی آموزشی برای دانشجویان و علاقهمندان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست ها با توجه به ملاحظات مربوط به همهگیری بیماری کرونا به شکل آنلاین برگزار شده و از طریق صفحه اینستاگرام نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار میگیرد.
این نشست ۶ خردادماه با موضوع «اهمیت شکست در برندسازی» و با حضور آرش حسامی، کارآفرین، موسس و مدیر ویزلند برگزار میشود.
علاقهمندان میتوانند ساعت ۲۱ روز پنجشنبه، ۶ خرداد ماه، از طریق لایو اینستاگرامی صفحه سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به آدرس www.instagram.com/fhne.ir این نشست آموزشی را دنبال کنند.
سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در تابستان ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
ارسال دیدگاه