کیفیت نمایشگاه، انگیزه استفاده از حجاب اسلامی را افزایش داد

زیلایی، دبیر نمایشگاه عفاف و حجاب درباره میزان استقبال مردم از این نمایشگاه، گفت: هر روز شاهد بازدید هزاران نفر از این رویداد ملی هستیم که می‌تواند در ترویج پوشش اسلامی مؤثر باشد. به گزارش گشت و گذار، اصغر زیلایی با اشاره به اینکه صد در صد محصولات ارائه شده در این نمایشگاه به جز […]


زیلایی، دبیر نمایشگاه عفاف و حجاب درباره میزان استقبال مردم از این نمایشگاه، گفت: هر روز شاهد بازدید هزاران نفر از این رویداد ملی هستیم که می‌تواند در ترویج پوشش اسلامی مؤثر باشد.

به گزارش گشت و گذار، اصغر زیلایی با اشاره به اینکه صد در صد محصولات ارائه شده در این نمایشگاه به جز چادر مشکی، ایرانی هستند، افزود: در ماه‌های اخیر تسهیلات فوری برای صدور مجوز برای خانه‌های مد عفاف و حجاب (مزون‌ها) افزایش یافته است و ظرف یک هفته پس از بازدید، این مجوز برای فعالان عرصه عفاف و حجاب صادر می‌شود.

زیلایی ادامه داد: تنوع یکی از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه محسوب می‌شود که می‌تواند امکان انتخاب بیشتری را به مخاطبان برای حضور در این نمایشگاه دهد.

دبیر اجرایی هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب افزود: تمام محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به غیر از چادر مشکی تولید داخل است و بیشترین فروش را روسری‌های تولید داخل در آن به خود اختصاص داده است. مانتوی بزرگ‌سال و مانتوی نوجوان هم رتبه‌های بعدی را در عرصه بیشترین فروش به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: کیفیت بالای محصولات ارائه شده در این رویداد، زمینه بهره‎مندی تعداد بیشتری از جوانان را از پوشش اسلامی و حجاب فراهم می‌آورد و می‌تواند به شکل عملی و به دور از شعارزدگی، جوانان را در مسیر استفاده از گوهر حجاب قرار دهد.

این نمایشگاه که از ۲۱ اردیبهشت ماه کار خود را با ۵۰ غرفه در بوستان آب و آتش آغاز کرده تا ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۱۸ تا یک بامداد برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود شامل از چادر، مانتو، ملزومات حجاب و لباس کودک و آقایان را از این نمایشگاه تهیه کنند.