برنامه تور اصفهان + تخفیف 40 درصدی تورها در ندابال

اصفهان یکی از مقاصد مسافرتی پرطرفدار در ایران است و هر ساله افراد زیادی برای دیدن جاذبه های گردشگری اصفهان به این شهر سفر می کنند.

در این مقاله می خواهیم درباره برنامه تور اصفهان در شرکت خدمات مسافرتی ندابال صحبت کنیم. اصفهان یکی از مقاصد مسافرتی پرطرفدار در ایران است و هر ساله افراد زیادی برای دیدن جاذبه های گردشگری اصفهان به این شهر سفر می کنند. اگر تا به حال به اصفهان سفر نکرده اید، شرکت ندابال تخفیفات بسیار خوبی برای تور اصفهان در نظر گرفته است که برای کسانی که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند، موقعیت مناسبی است. تخفیف 40 درصدی تور ندابال برای سفر به اصفهان و بسیاری شهرهای دیگر امکان سفر با قیمت مناسب را برای همگان فراهم کرده است.

جاذبه های گردشگری اصفهان:

اصفهان، نصف جهان شهری بسیار زیبا در ایران است و با آثار تاریخی و مکان های تفریحی که دارد، هر ساله مقصد مسافران بسیاری است که از شهرهای مختلف ایران به این شهر روانه می شوند. همچنین، توریست های بسیاری از کشورهای مختلف به اصفهان سفر می کنند و در مکان های تاریخی آن معمولا توریست های خارجی دیده می شوند.

در این جا قصد داریم درباره مکان های گردشگری اصفهان که در برنامه تور اصفهان از آن ها دیدن می شود، توضیحاتی داشته باشیم.

میدان نقش جهان:

دیدن از میدان نقش جهان در برنامه تور اصفهان حتما وجود دارد. این میدان زیبا در مرکز شهر اصفهان است و قدمت آن به دوره تیموریان بر می گردد.

مسجد شیخ لطف الله:

معماری منحصر به فرد مسجد شیخ لطف الله آن را تبدیل به یکی از زیباترین مساجد جهان کرده است و افراد زیادی خواهان بازدید از این مسجد هستند. مسجد شیخ لطف الله گردترین گنبد را دارد و بدون مناره ساخته شده است. در برنامه تور اصفهان معمولاً بازدید از این معماری زیبا که نشان دهنده هنر ایرانی – اسلامی است ترتیب داده می شود.

سی و سه پل:

سی و سه پل که نام آن یادآور شهر اصفهان است از زیباترین مکان های دیدنی اصفهان می باشد. این پل زیبا و بزرگ در زمان حکومت شاه عباس بر روی زاینده رود بنا شده است. علاوه بر بازدید از این پل زیبا علاقه مندان به عکاسی و مقاشی آثار هنری بسیاری از آن ثبت می کنند.

کاخ چهل ستون:

کاخ چهل ستون دارای مجموعه ای از آثار قدیمی مانند مجموعه سفال، آبگینه، سکه های ماقبل تاریخ، سنگ نوشته ها و غیره است. کاخ چهل ستون بسیار قدیمی است و قدمت آن به زمان حکومت شاه عباس می ‌رسد. این مکان زیبا در سال ۱۳۱۰ شمسی به ثبت ملی رسیده است.

کاخ عالی قاپو:

از دیگر مکان های معروف اصفهان که در برنامه تور اصفهان نیز گنجانده می‌شود کاخ عالی قاپو است. این کاخ ۶ طبقه جداگانه دارد که آثار هنری متفاوتی در آن ها قرار دارد. کاخ عالی قاپو در نزدیکی میدان نقش جهان است و همواره مورد بازدید توریست های داخلی و خارجی قرار می گیرد.

بازار قیصریه:

مسافرانی که می خواهند از صنایع دستی اصفهان دیدن کنند و یا از آن ها خرید کنند، بهتر است حتماً از بازار قیصریه دیدن فرمایند. قدمت این بازار به دوره صفویه می‌رسد و در نزدیکی میدان زیبای نقش جهان قرار دارد. در این بازار حجره ‌ها و دکان های مختلفی وجود دارد که اجناس متفاوتی را می فروشند. بازار قیصریه در سال ۱۳۱۷ به ثبت ملی رسیده است.

کلیسای وانک:

از جالب ترین مکان های دیگری که در برنامه تور اصفهان وجود دارد دیدار از کلیسای وانک است. این کلیسا معماری بسیار زیبایی دارد که در زمان شاه عباس دوم برای ارمنی هایی که در شهر اصفهان زندگی می کردند ساخته شده است. در کلیسای وانک موزه ای وجود دارد که آثار بسیار زیبا و منحصر به فردی در آن قرار گرفته است.

آرامگاه بابا قاسم:

بابا قاسم از عرفای نامی ایران بوده است که پس از مرگش برای او مقبره بسیار زیبایی در اصفهان بنا کرده اند. این مکان را هم می‌توان جز جاذبه های گردشگری شهر اصفهان محسوب کرد.

کوه صفه:

کوه صفه در نزدیکی شهر اصفهان واقع شده و دارای طبیعتی کوهستانی و زیبا می باشد که در فصول مختلف پذیرای توریست ها می باشد. در کوه صفه امکانات تفریحی و ورزشی ساخته شده است که می‌توان ساعاتی خوش را در آن سپری کنید.

چه زمان به اصفهان سفر کنیم؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین زمان برای رزرو تور اصفهان چه فصلی است؟ باید گفت که با توجه به این که اکثر بناها سرپوشیده هستند و دارای وسایل تهویه هوای مناسب می باشند، در تمامی فصول می توان به اصفهان سفر کرد و از جاهای مختلف آن دیدن نمود. اما بهترین فصل برای سفر به این شهر زیبا بهار و پاییز است که وضعیت هوا کاملا مطلوب است و خیلی سرد یا خیلی گرم نمی باشد. تور ندا بال در تمامی فصول و به صورت همه روزه امکان سفر به شهر تاریخی و زیبای اصفهان را برای شما مسافرین محترم مهیا کرده است.

شرکت خدمات مسافرتی ندابال:

پیشنهاد ما به شما برای سفر انتخاب شرکت خدمات مسافرتی ندابال است که یکی از بهترین آژانس های مسافرتی ایران می باشد. این شرکت تورهای مسافرتی متفاوتی مانند تور اصفهان، تور کیش و تور مشهد را در ایام متفاوت سال و با تعداد روزهای متفاوت برگزار می‌کند که قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی برای سفر به مقصد مورد نظر شما دارد. برای آگاهی از تورهای مسافرتی ندا بال و رزرو تور کافیست وارد سایت آن ها شوید و به صورت آنلاین یا تلفنی تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مشاورین گروه ندابال به سوالات شما در زمینه سفر به مقصد مورد نظرتان پاسخ می دهند و شما می توانید به راحتی هتل مورد نظر، روزهای اقامت در شهر مورد نظر و توری که می‌خواهید رزرو کنید را انتخاب کنید. همینطور می توانید به طور کامل از از برنامه تور اصفهان آگاهی یابید. آژانس مسافرتی ندابال تخفیفات ۴۰ درصدی برای سفر به شهر های مختلف در نظر گرفته است که فرصتی فوق‌العاده برای کسانی است که می‌خواهند به مسافرت بروند. با ندابال می توانید سفری فوق العاده و با کیفیت را با قیمت مناسب به همراه دوستان و خانواده خود تجربه کنید.

توجه داشته باشید شما میتوانید همین حالا از تخفیف ویژه 40 درصد تور مشهد، تور اصفهان و سایر تورهای موجود در وبسایت ندابال استفاده نمایید.