شفاف سازی خدمات سلامت با سیستم استحقاق سنجی
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از استقرار سرویس استحقاق سنجی به منظور کاهش استفاده از دفترچه بیمه در مراکز درمانی خبر داد. طاهر موهبتی، در گفتگو با گشت و گذار، گفت: در حال حاضر سرویس استحقاق سنجی در ۱۷ هزار مرکز سطح یک و ۶۰۵ بیمارستان دولتی دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. وی همچنین […]
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از استقرار سرویس استحقاق سنجی به منظور کاهش استفاده از دفترچه بیمه در مراکز درمانی خبر داد.
طاهر موهبتی، در گفتگو با گشت و گذار، گفت: در حال حاضر سرویس استحقاق سنجی در ۱۷ هزار مرکز سطح یک و ۶۰۵ بیمارستان دولتی دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.
وی همچنین از استقرار سرویس استحقاق سنجی در سطح ۱۰ هزار داروخانه کشور برای در تایید داروهای گران قیمت خبر داد و افزود: در ۳۳۰۰ مطب نیز از این سرویس استفاده می شود.
موهبتی ادامه داد: در سیستم استحقاق سنجی به صورت الکترونیکی و در لحظه، امکان رهگیری اطلاعات و خدمات ارائه شده به بیمه شدگان در مراکز مختلف درمانی وجود دارد که باعث بهبود کارایی، بهره وری، کنترل و نظارت، مدیریت پرداخت و دریافت مالی بیمار و مراکز درمانی و در برآیند کلی شفاف سازی ارائه خدمات در حوزه سلامت میشود.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، با اشاره به برنامه سازمان بیمه سلامت برای توسعه خدمات الکترونیکی، گفت: تمام توان و ظرفیت سازمان بیمه سلامت در قالب ایجاد یک سازمان الکترونیک به کار گرفته شده است.
ارسال دیدگاه